TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-09-15

Vet inte

C och N firar sina födelsdagar den 25 September så då blir det en stor fest, vilket är nästa helg. Vad vi ska köpa till N är redan klart, men till C vet jag inte, jag har frågat honom flera gånger vad han vill ha och det enda svar jag får är jag vet inte, så jag sa till honom att det hjälper ju inte, då skrattade han bara. Så jag ringde hans tjej N igår och frågade henne om hon vet någonting, hon sa att hon ska försöka att klura ut något som vi kan köpa, så kontakta hon mig senare om detta. Jag hoppas det går. För svaret jag vet inte som jag får utav honom hjälper ju inte ett dugg. Kram Villakullen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll