TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-09-17

Zumba i byn

Jag hörde från grannen N igår att här i våran lilla by så kan man träna Zumba hon gör nämligen det, det är 1 gång i veckan, varje Måndag morgon klockan 09.30 börja det. Jag har ju precis börjat med Zumba på ett gym. När jag träna min Zumba så träna min fästman badminton, men det är ju då på kvällen förstås. Så jag tänkte att jag skulle bli medlem här i byn oxå så att jag kan träna 2 gånger i veckan istället för 1.På Måndag ska jag följa med N och se hur det är här, det kanske inte är likadant, jag vet inte. Men om det verkar interessant så ska jag bli medlem, för då har jag ju något mer att göra, plus att man kanske träffa några vänner som man kan umgås med. Det bästa av allt är ju att det tar inte så många minuter att cykla dit. Kram Villakullen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll