TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-08-12

Nyfiken i en strut

Nyfiken i en strut, det är jag. Det kallar många människor mig. För när det handlar om födelsedagar och presenter då blir jag som en 5 åring som vill veta allt och försöka luska ut vad det är. Men min mamma och min sambo är världsmästare på att göra en förrvirrad, för när jag tror att jag vet vad det kan vara då vänds alltihopp, och det som dem säger passar inte in på det som man då först trodde att det var. Igår så ler min sambo stort till mig och så säger han du kommer bli så överraskad på lördag, då låter det som något som jag hemskt gärna vill ha. Sen på kvällen när vi ligger i sängen så säger jag till honom att jag börja bli nervös för jag vill veta vad det är. Då säger han så här, du behöver inte vara nervös det är inget speciellt, och jag vet inte om det är något som du vill ha, men om jag känner dig rätt så vill du det, och du har ingen anning var det är för du vet inte att det finns. när du öppnar paketet så kommer du inte förtå vad det är. Sen nu precis så säger han att lördag min födelsedag då alltså, kommer bli väldigt spännande för mig. Så jag har inte en blekaste anning om vad det kan vara, och det tycker han är så roligt att se hur jag beter mig, Jag försöker att inte tänka på det så mycket med det är svårt måste jag erkänna. Jag säger till honom att det får jag ju se på Lördag vad det är. Jag vet oxå att han har haft kontakt med någon från Sverige om detta, och det får jag ju naturligtvis inte veta vem. Men om det nu skulle vara min mamma eller syster så är det ingen ide att fråga för dem skulle ändå säga nej. Men ja det är ju nu bara 2 dagar kvar tills jag vet vad det är. Gammal men beter sig som en 5 åring när det gäller födelsedar och paket det är jag det. En del tycker väl kanske att det är barnsligt, men jag det bryr jag mig inte om. Det är så jag är. Eftersom människor vet om det så retas dem ju extra mycket med mig. Kram Vilakullen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll