TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-08-06

Nattmarknad

Idag ska jag och R gå på nattmarknad, eller ja ikväll blir det väl. Vi har gjort det innan och det är bara mysigt och går där i mörkret och titta på alla fina saker som finns. Vi får väl se om vi hittar något. Tydligen så är det en stor marknad enligt honom och det gör det ju bara ännu roligare desto större desto bättre. Nattmarknad är något som dem har här ett par fredagar varje sommar, vet inte om det finns i Sverige. Skulle ni hitta hit en gång under en sommar så är det något som jag rekomenderar att gå på det är jättemysigt och ganska ovanligt tror jag. Kram Villakullen

1 kommentar:

Anonym sa...

Nattmarknad är inget för en gammal gubbe som jag, då ska jag sova. Vill jag handla något skickar jag mina 3 blodtörstiga skickliga inköpspumor och då ordnar det av sig själv, bra va.

Kram från Morbror


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll