TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-08-05

Yogamattan har kommit

Idag kom den, Yogamattan som jag har beställt via min mamma. Å den har jag väntat på länge. Så när den kom så öppnade jag paketet satte på en utav dvdna som jag oxå har beställt och började yoga. Det är första gången som jag gör detta men det är oxå något som jag har velat göra i flera år. Jag har alltid tyckt att det verka väldigt intressant, och yoga ska ju oxå vara avslappnande och det är något som jag behöver lära mig. För ett tag sen så gick jag en avslappningskurs och det var oxå något som tilltalade mig väldigt mycket, och jag såg i dvdn att det fanns ett par övningar som jag redan kunde, men det är ju till min fördel. Det verka inte lätt att göra detta det ska bli en utmanning. Men jag kommer att ha väldigt roligt att göra detta. Det ända som fattas nu är kläder, för dem som jag använder är inte så himla bra till detta. Men vem vet födelsedagen kommer ju snart. Så tack mamma för att du gjorde detta för mig. Kram Villakulen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll