TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-06-25

Midsommar och 30 grader varmt

Vill önska er som läser detta en riktigt trevlig midsommar. Jag önskar att jag kunde fått vara med och fira en riktig midsommar med riktig midsommar mat och goda jordgubbar med grädde till efterrätt, det var några årsen som jag gjorde det sist. Men vem vet kanske det blir nästa år, vi få se. Jag sitter i allafall ute i den varma solen och njuer med en bok, vi har här bikiniväder, det har vi haft dem senaste dagarna och enligt vädergubbarna så kommer det att fortsätta minst tills nästa vecka. Nu i helgen skulle det visst bli över 30 grader hade dem sagt. Vi får väl se om dem har rätt. Samtidigt som jag sitter här och njuter så sätter jag oxå upp poolen till barnen så att dem kan svalka av sig och leka. Kanske man själv tar ett litet dopp senare, det finns väl en chans nu till det om nu vädergubbarna har rätt. Kram Villakullen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll