TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-05-14

Tack mamma

jaha, så var jag här igen. Jag sitter just nu ute i det fina vädret och njuter med ett glas cola i våra nya utemöbler som vi fick av våra föräldrar när min mamma var här. Jag är ju bara tvungen att inviga dem, och dem är verkligen sköna att sitta i. Nu har vi ju plats att sitta alla 4. Tomten ser helt annorlunda ut, den har blivit så fin enligt mig själv. Jag kan stå inomhus och bara titta ut och beundra mig själv med allt arbete som jag har gjort med den, när mamma var här och kommenderade mig. Vi köpte så mycket fina saker och jag kan inte tacka henne tillräckligt för det, det finns inga ord som räcker till. Det var en hård arbetsvecka för mig eftersom jag inte är van vid att jobba, men gud så roligt jag har haft. Det var jättekul att se henne igen. Det var bara synd att tiden gick så fort, men det gör den ju när man har roligt. Vill ni se för och efterbilder på tomten så kan ni gå in på www.moristugan.blogspot.com Tack mamma för allt. Kram Villakullen

1 kommentar:

mor i stugan sa...

Hej gumman !
Ja det var en hård vecka. Gräva , plantera , flytta runt möbler , köpa nya möbler , och allt annnat vi köpte till trädgården. Nu vill jag se en bild på den lilla plätt som är kvar att göra , när den är färdig. Kramiz mamsen


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll