TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-04-08

Äntligen

Äntligen så börjar värmen att komma, solen skiner och det är varmt idag, skönt. Solen den tycker jag om. Jag hoppas att detta vädret håller i sig nu, det får gärna bli bättre men absolut inte sämre. För när min mamma kommer hit så ska det jobbas i trädgården och då vill jag att det ska va fint väder, men det tar ju i och för sig några veckor tills hon kommer, och under den tiden så hoppas jag att det blir bättre väder. Nej nu måste jag säga hejdå, för jag ska fortsätta med hushållsarbetet som måste göras. Kram Villakullen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll