TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-04-02

Stor tjej nu

Idag så vill jag bara berätta att våran lilla flicka fyller 7 år, och jag sjöng jag må hon leva på Svenska till henne och det tyckte hon var roligt. Hon börja bli en stor tjej nu, Se själva. Så det har varit hennes dag idag och hon har fått bestämma allt som vi har gjort. Så det började med att spela 2 spel, efter det så ville hon lära sig lite Svenska och det gör hon genom att titta på filmen Fem myror är fler än fyra elefanter, efter det så skulle det göras smycken, och hon har gjort 2 par örhängen ett halsband ett fotband och ett armband, och det är väl egentligen allt som vi har gjort tills nu. Fast på söndag så ska vi fira den riktigt med paket och tårta, för pappa vill ju oxå vara med och fira och se när hon öppnar sina paket, och eftersom han har jobbat idag så blir firandet på söndag.
Kram Villakullen

1 kommentar:

mor i stugan sa...

Ja tänk vad tiden går fort , redan 7 år och tandlös ;) . Vi vill önska våran S. stort grattis på födelsedagen imorgon från mormor o morfar sverige i Thailand . Vi hoppas att födelsedags paketet kommit fram i tid. Kram till er alla 4


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll