TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-04-01

Smyckes och örhängeträd

Det var ett tag sen som jag skrev här. jag tänkte idag att jag skulle sätta in lite bilder på saker som jag har gjort. Dem första bilderna är nya halsband som jag har gjort. Dem andra bilderna är två stycken träd som jag har gjort, det första är ett örhängeträd, där hänger jag mina örhängen som jag har gjort. Det andra är ett smyckesträd och dar hänger jag halsband, armband ect. Tycker faktiskt själv att dem blev bra.
Kram Villakullen

1 kommentar:

mor i stugan sa...

Hej Gumman !
De blev ju jätte bra , det ska bli roligt och se dem i verkligheten när jag jag kommer ner.
Då blir det mysigt att påta ocg göra fint i er trädgård , vi önskar er en mycket glad Påsk .Kramiz till dig


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll