TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2009-12-11

Svensk jul igen

Ja, nu är det inte så länge kvar tills vi åker till Sverige 10 dagar för att vara exakt. Jag tycker det ska bli jätteroligt att komma. För det blir min första Svenska jul som jag firar på 4 år. Jag kan inte vänta tills jag får äta min smörgås med julskinka och julsenap på, det är ju så himla mumsigt och jag får ju inte glömma julmusten. Det ska bli gott att få äta en svensk julmiddag igen. Något som är ett måste för mig det är att titta på Kalle ankas ju, det tillhör julafton tycker jag. Det kan hända att folk tycker att jag är för gammal för att se det. För jag är ju över 30 år. Men det skiter i. På julafton så ska man se det tycker jag. Sen kommer ju tomten med, honom har jag ju inte heller sett på 4år. Det ska verkligen bli kul att få fira en svensk jul igen. Kram Villakullen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll