TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2009-09-23

Svenska Aptitretare

Hej på er ! Jaha ville bara skriva och tala om att nu i helgen så blir det fest. C en kompis till oss fyller 40 på Fredag och hans tjej N har då hyrt 3 hus som vi ska spendera helgen i, det blir ca 25 personer som kommer. Och jag har lovat henne att jag ska göra typiskt Svenska aptitretare, så jag och R var nu i helgen på Ikea och köpte lite Svenska matvaror, för det är nämligen så att på Ikea här så är det en liten Svensk mataffär där jag då köpte maten, och för att göra det extra Svenskt så har jag bett min underbara mamma att skicka ner Svenska flaggor på tandpetare och underbar som hon är så gjorde hon det. Och eftersom Ikea är C favoritaffär (inte) så bara för att reta honom så köpte vi ett paraply till honom där det står Ikea på med stora bokstäver, fast det är ju nartulgtvis inte den riktiga presenten. Så den har jag slagit in så fint idag. Så jag önskar er alla en trevlig helg, för det vet jag att vi kommer att ha. Festa festa festa och ännu mera festa. Kram Villakullen

2 kommentarer:

Linda sa...

He en underbar helg och festa lite åt mig med..kram syrran

Anonym sa...

Hej Line, morbror Lelle här.

Söndag morgon här, sitter med en kaffe och myser, brasan sprakar gött, och så tänker jag på dig/er.
Fint va. Huset börjar sakta men säkert att tömmas på grejor och flytten närmar sig allt mer. På nått sätt vill man bara här ifrån nu när man väl bestämmt sig.
Nåja, det blir säkert bra.

Hälsa och sköt om dig.

Kramar Lelle


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll