TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-06-01

Lappendag

Igår var det Lappendag, och det är en gång om året, det är en stor marknad, eller ja stor och stor det beror ju på hur man ser det. Men i allafall den går jag alltid på, och givetvis så hittade jag ju fynd. Jag köpte en ny plånbok som jag har letat efter och givetvis så var den ju grön tänk sån tur man kan ha, och jag hittade 2 stycken kjolar var av en av dem bara kostade 15kr, ja du läste rätt 15 kr en väldigt mysig kjol. Jag hittade oxå roliga underkläder till pojkvänen. Sen köpte jag en födelsedagspresent till min systers son som han ska få nästa vecka när vi kommer och hälsa på, och jag kan ju inte avslöja vad det är förstås. Jordgubbar fanns det med så det kunde jag ju inte låta bli att köpa. Sen var det nog inget mer tror jag. Kram Villakullen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll