TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2011-03-15

Möhippa

Här kommer lite bilder från i Lördags, när det var möhippa. Vill bara tala om att Choklad bitarna är äkta Choklad diamanter (det ni) och väskan det är resultaten av workshopen som vi gjorde. Har alltså gjort denna väska helt själv. (inte dåligt va) Det är oxå en bild på alla som var med, hon som sitter till vänster om mig på bilden, det är hon som ska gifta sig. Kram Villakullen Kram Villakullen

2 kommentarer:

mor i stugan sa...

Hejsan gumman !

Det ser ut som om ni hade en jätte mysig möhippa , håller med att det var bra gjort av dig att få ihop en väska , snygg var den med.du får gratta N från oss. kramiz till dig

Anonym sa...

Hej lilla du
Att göra fina väskor ligger i släkten. Min kusin Håkan var urduktig att göra snygga saker, den förmågan verkar du ochså fått. Den ser görfin ut, ska du veta.
Sitter och tittar på hockey och halvsnarkar, det ska ju gamla gubbar göra på kvällarna. Ha det nu så bra så hörs vi, hälsa de alla.

Kramar från morbror


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll