TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2010-12-16

Tack för att du kom

Ja, mamma åkte i hem i Söndags, åh jag ville bara tacka henne för att hon kom hit. Vi hade de så mysigt. Var och handlade på De-Boet ett par gånger, och det är alltid lika roligt varje gång. På eftermiddagarna fikade vi med Olie bollie och dem är så smariga.kan inte förklara vad det är förnågot. På kvällarna satt vi och pysslade och hade det mysigt. Så mamma tack ännu en gång för att du kom ner och hälsade på och mysde med mig, det betyder så mycket för mig. Puss och kram Villakullen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll