TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2009-08-16

Tack för att ni kom

Jaha så har familjen åkt hem idag då. Det var min mamma och pappa och min syster och hennes lille son M som var här. Dem tog en liten mini semester från onsdags till idag, det är alltid lite ledsamt när dem åker hem för det tar ju ett tag nu innan jag få träffa dem igen 4 månader för att vara exakt. Men jag vill tacka dem av hela mitt hjärta för att dem kom, det betyder så mycket för mig.
Under den tiden som dem var här så fyllde jag och min syster år så den firades ju med tårta och paket förstås, och det var något nytt för min syster för hon har alldrig firat som vi gör här. Ännu en gång så vill jag tacka er för ert besök, pussar och kramar till er alla.
Kram Villakullen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll