TACK FÖR ATT DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN ÅTER....

Mitt foto
Jaha, det här är jag. Är en tjej som föddes 1978 i Sverige. Bor med min sambo R och varannan helg med har vi hans 2 barn hos oss S och S. I en liten by vid namn De Weere.

2009-06-18

Hans första födelsedag

12-03-2009 376

Ja, idag så vill jag bara skriva och gratta lill killen, han fyller sitt första år idag, och jag ska gratta honom genom telefonen och datorn eftersom vi inte kan komma till Sverige.

Det känns lite jobbig att man inte kan vara där att se och uppleva hans första födelsedag. Men man får väl tacka moder jord att telefonen och datorn finns.

Så M vi önskar dig ett stort grattis på din första födelsedag. Från Moster L  Morbror R  och dina låtsas kusiner S och S

Kram Villakullen

Inga kommentarer:


KOTTEN

Moster pussar Kotten

Mosters Pajas

Världens godaste charmtroll